יום ראשון, 18 במרץ 2018

העסקים לא מתניידים

העסקים לא מתניידים: רק 3% מהעסקים בישראל עברו לחברת סלולר מתחרה למרות חוק הניידות

1 מכל 7 עובדים בישראל מקבל מכשיר נייד מהחברה – למרות זאת העסקים בישראל לא רצים לחברת הסלולר המתחרה.

למרות חוק ניידות המספרים שנכנס לתוקף בדצמבר אשתקד רק כ – 3% מהעסקים בישראל, המעניקים מכשירים סלולארים לעובדים, עברו לחברת סלולר מתחרה.

מהבדיקה שערכה חברת "פתרונות אפקטיביים" עולה, כי כ- 37% מבין העסקים שנותרו עם חוזי ההתקשרות הישנים שיפרו את ההסדרים הקיימים עם חברות הסלולר. על פי הבדיקה עולה כי החיסכון הממוצע לחברות ששיפרו את חוזיהן עם חברות הסלולר עומד על 15% מהחשבון החודשי.

מנתוני הבדיקה עולה כי 1 מכול 7 עובדים בישראל מקבל טלפון סלולרי ממקום העבודה ועלותו החודשית למעסיק עומדת על כ-200 שקל למכשיר. מבדיקת חוזים של כ-500 חברות בישראל, שנערכה ב"פתרונות אפקטיביים", עולה כי בעקבות חוק ניידות המספרים יחסכו המעסיקים, בממוצע, כ- 360 שקל בשנה למכשיר.

בחברת הבדיקה אומרים כי ההטבות שניתנו לעסקים אשר שיפרו את חוזיהם מול ספקית הסלולר מתבטאות לאו דווקא בהוזלת מחירים אלא בהטבות שונות כגון משיחות חינם למספרים מועדפים, הקצאות זמן אויר חינם לעובדים ומשלוחי sms מוזלים.

על פי הבדיקה – מאז כניסת חוק הניידות לתוקף לפני כארבעה חודשים חסכו החברות במשק הישראלי כ-15 מיליון שקל. נתונים אלו אינם כוללים את שוק ההיי-טק שבו תנאיו הנלווים של העובד כוללים לרוב מכשיר לשימוש אישי.

אבי פרץ, מנכ"ל "פתרונות אפקטיביים": "לפני שנכנס לתוקף החוק חששו החברות להתנתק מחברת הסלולר וביחד איתה גם מהמספרים המוכרים ללקוחות, ספקים, נותני שירות וכו' וכתוצאה מכך להפסיד עסקאות. חשש נוסף של המעסיקים מהמעבר לחברת סלולר מתחרה נבע מההוצאה הכבדה שבהחלפת העזרים האדמיניסטרטיביים במשרד כמו דפי לוגו, כרטיסי ביקור, עדכוני data ועוד, בעקבות הצורך לעדכן את המספר החדש".

פורסם באתר bizportal

עוד מאמרים…
עוד מאמרים…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה