יום רביעי, 11 בדצמבר 2019

ליווי מסחרי


ליווי מסחרי מורכב מתהליך איסוף נתונים, בדיקת אפשרויות הוזלה מול ספקים שונים, בדיקת פתרונות אלטרנטיביים, הדרכה והטמעה.

בכל תחום שבו העסק מקבל שירות, קיימים נתונים המעידים על מגמות הצריכה וסיבותיהן, ובכל תחום כזה קיימת אפשרות להטמיע פתרונות חדשים אשר מוזילים עלויות באופן ממוקד ומשמעותי.

איסוף נתונים, בדיקת אפשרויות הוזלה

ליווי מסחרי בכל תחום הקשור לניהול השוטף של העסק מתחיל באיסוף ובדיקת נתונים.
הבדיקה נערכת רטרואקטיבית כדי להבין את מגמות השימוש של העסק בתחום בו מתבצעת הבדיקה (למשל, כאשר בודקים פתרונות לצריכת הדלק הכוללת על ידי העובדים, ייבדקו חשבוניות, מגמות צריכת דלק והבדלים בין המחלקות השונות, שינויים בצריכת הדלק לאורך זמן וכו׳).

בדיקה זו מאפשרת זיהוי הצרכים של העסק. כאשר כל הנתונים יושבים במקומם, נפנה לחברות אשר מספקות את השירות להשגת תנאים טובים יותר.

בשלב הזה בתהליך יתבצעו השוואות בין החברות השונות, משא ומתן ובסופו של דבר בחירת הספק עם התנאים הטובים ביותר.

בחינת אלטרנטיבות, הדרכה והטמעה

כמעט לכל צורך של עסקים וחברות קיימים מספר פתרונות אלטרנטיביים.
חשיבה מחוץ לקופסא והכרות עם פתרונות חבויים הם יתרונות משמעותיים אשר הופכים את הליווי העסקי לרווחי באמת.

מעבר לפתרונות שהם חשובים, חשוב גם שהעובדים יבינו את המשמעות של הוצאות העסק כדי שיוכלו להתנהל בצורה חכמה יותר וחסכונית עבור העסק. לבסוף, תבוצע הטמעה של המערכות החדשות ובניית מערך בקרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה