יום שלישי, 3 בדצמבר 2019

פתרונות אפקטיביים - תחומי התמחות

תחומי ההתמחות של חברתנו הם רבים ומתפרשים על כל הצרכים הלוגיסטיים של העסק.

אנו מספקים קורת גג אחת עבור עסקים בניהול ההוצאות השוטף של העסק ומציאת מגוון פתרונות להוזלה משמעותית של הוצאות העסק בכל תחום.

אלו תחומי ההתמחות שלנו:

חיסכון בעלויות

כל תחום במשרד ובעסק, החל מהזמנת ציוד משרדי, קייטרינג והסעדה, דרך שילוח בינלאומי, הפקת משכורות, מתפקד אחרת כאשר הוא מלווה בייעוץ הנועד לייעל ולהוזיל עלויות. המשרד שלנו מהווה אבן דרך עבור עסקים רבים אשר לאחר קבלת ייעוץ מאיתנו והטמעתו, שינו את הרווחיות שלהם, הוזילו עלויות ויצאו לדרך חדשה, רווחית ומתודית עבור העסק שלהם.

פתרונות אפקטיביים
פתרונות אפקטיביים

בדיקת חשבוניות

תחום החשבוניות יכול להיות חור שחור בכלכלה של כל עסק ללא מעקב מא׳ ועד ת׳. אנו מציעים ניסיון רב בתחום בדיקת חשבוניות ומספקים מערכות מידע ממוחשבות לבדיקת חשבוניות וביצוע בילינג, בדיקת חיובי יתר ועוד. הצוות שלנו בודק חשבוניות אל מול הסכמים וחוזים, מאשר את תקיפותן, ומאפשר תשלום אך ורק לאחר שכל הנתונים נבדקו היטב ותועדו.

חטיבת הרכש

במהלך השנה אתם חותמים על חוזים והסכמים רבים. גם לאחר חתימת החוזה, המציאות דינמית ומשתנה וקיים צורך לעדכן חוזים ולבדוק את תרומתם בטווח הארוך לעסק. פעם בשנה אנו שולחים מומחה מטעמנו אשר בודק את כל החוזים ומוודא את הרלוונטיות שלהם, כמו גם את האכיפה. כמו כן אנו בודקים שקיימים הסכמים ברי תוקף ומעודכנים מול כל ספק שירות, מה הסטטוס שלהם יחסית לשוק המשתנה והאם העסק עומד בתקציב הרכישות השנתי.

חטיבת הטכנולוגיות

החברה שלנו מספקת מספר פתרונות טכנולוגיית אשר מעניקים אפשרות לניהול דיגיטלי של תחומים שונים בעסק והפשטת תהליכים. ביניהם, מערכת Contractplus המאגדת את כל החוזים וההסכמים של העסק, מנהלת לוחות זמנים לעמידה ביעדים ומתפעלת התראות. בנוסף, אנו מציעים מערכת מענה אנושי הפעיל 24 שעות, 365 ימים בשנה. הפתרונות הטכנולוגיים שאנו מציעים מוזילים עלויות בצורה משמעותית.

יתרון הגודל

מעבר לפתרונות הטכנולוגיים, הלוגיסטיים והכלכליים שאנו מציעים, אנו יכולים להוזיל עלויות בשימוש בנדבך נוסף והוא חוזים משתלמים יותר עם ספקים. יתרון זה נובע מהגודל של חברתנו והמשקל שלה במשק. אחרי כמעט שני עשורים וקהל לקוחות שחוצה את האלף במספרו, ספקים רבים יציעו לנו את המחירים הטובים ביותר ויאפשרו לנו להוזיל עלויות עבורכם בצורה משמעותית.

עוד מאמרים…
עוד מאמרים…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה