יום שבת, 30 במאי 2020

פיננסים – חיסכון בתחומים- עמלות בנקים, צ’קים ומיחזור הלוואות. כרטיסי אשראי – התאמות, שיפור עמלות, בדיקת חיובי סליקה וניכיון.



עמלות בנקים
חיסכון על עמלות בנקים קודם כל, עליכם לוודא על מה וכמה הנכם משלימים. עבור כל בנק קיים תעריפי העמלה שלו והוא נדרש להראותו לכם, במידה ונדרש. אפשר לאתר תעריפי עמלות לפי בנק באתר של הבנקים ברשת האינטרנט.
צ'קים
יש כיום שירות שניתן להפקיד צ'קים בשירות עצמי בעמדות של בנק דיגיטליות, בעת שזמינה עבורכם ובזריזות – לא נדרשת מעטפה וכך תוכלו לחסוך בעמלות.
מיחזור הלוואות
המטרה של מיחזור הלוואות הינה לשנות את המצב של ההלוואות הנוכחיות שלכם לכאלו שיותר הולמים לסיטואציה העכשווית שלכם מן ההיבט הכלכלי או האישי. מיחזור הלוואות הוא הזדמנות ממשית שעליכם לבדוק בכל מועד או בהתאם לסיטואציה, הפרוצדורה עשויה לחסוך לכם הרבה כסף.
כרטיסי אשראי – התאמות 
מי אשר מבינכם אשר סולק כרטיסי אשראי נדרש לוודא כי אומנם זוכה באמצעות חברות האשראי בגין כל העסקאות אותן ערכתם. מערכת כרטיסי אשראי – התאמות הינה המענה הכי אפקטיבי עבור מערכת פיננסית, עריכת מעקב אחר עסקאות אשראי בחברה שלכם, לצד חיסכון רב במשאבים, בממשקים עבור מערכות פיננסיות.
כרטיסי אשראי – שיפור עמלות
עליכם לברר כי החשבון שלכם קיים בפלוס שוטף. כמו כן, עליכם לדרוש מהבנק שלכם לבטל את העמלה הרבעונית של דמי הקצאת אשראי ואף לבטל את מסגרת אשראי. בכך תחסכו כסף בשיעור ניכר.
כרטיסי אשראי – בדיקת חיובי סליקה
קיצור וייעול הפרוצדורה של הרישוי, לצד הענקת בחינה רגולטורית של מענק רישיון טרם עריכת השקעות ניכרות, שיפור בהתחברות למערכת כרטיסי חיוב ועל מענק רישיונות עבור סליקה של מותג בין לאומי.
כרטיסי אשראי – ניכיון
עם ניכיון של כרטיסי אשראי יוענק לכם תשלום באופן זריז, מה שישפר לכם את ההוצאות הקבועות שלכם, לקנות עוד מלאי וימריץ לכם את החברה שלכם בצורה שתוכלו לקדם אותה ככל אשר חפצה הנפש שלכם. הבנק שלכם יבחין בתזרים מזומנים אשר הינו חיובי, מה שייתן בידכם ליטול הלוואה בתנאים מוטבים, אל מול החלופה, וכן נטילת הלווה בסדר גודל שכזה עשויה להוות הרבה יותר יקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה