יום שלישי, 7 ביולי 2020

התקני תדלוק, התייעלות בתצרוכת הדלק



התקני תדלוק מהווים פתרון אוניברסלי המקנה גמישות ונוחות לחברות ולעובדיהן.
התקן אוניברסלי המותקן ברכב מאפשר לתדלק בתחנות הדלק השונות ברחבי הארץ המספקות שירות למערכת זו.

התקני תדלוק חוסכים לבעלי עסקים וחברות עלויות והוצאות גבוהות הנובעות מהצורך להחזיק צי רכבים.
התקן לתדלוק אוטומטי מותקן כיום במאות אלפי רכבים במדינת ישראל שרובם נמצאים בבעלות של גופים ציבוריים או מסחריים והוא מאפשר לתדלק ללא צורך בתשלום בעת הרכישה.
התקני תידלוק

היתרונות של התקני תדלוק
בעוד שבעבר התקני התדלוק של רכבים היו שונים בין חברות הדלק השונות, הרי שכיום הנטייה היא לעבור להתקן אוניברסלי המאפשר להרחיב את מעגל הלקוחות.
בשנת 2017 נקבע כי בכל תחנות הדלק יש להציב שלוש עמדות תדלוק אוניברסליות המותאמות לכל סוגי ההתקנים ברכבים. התקני תדלוק נועדו לחסוך בדלק ובכך גם בהוצאות ובעלויות הניהול השוטף של חברות שונות שבבעלותן צי רכבים. מדוב בפתרון איכותי ודרך מצוינת להתייעלות בתצרוכת הדלק. ההתקן מאפשר חיסכון בדלק מספק נוחות שימוש לעובדים ושקט נפשי וחיסכון בהוצאות עבור בעלי החברות.

כלים אפקטיביים להתייעלות בניהול העסקי
התקני תדלוק מסופקים על ידי חברות מקצועיות המתמחות במתן פתרונות אפקטיביים לחיסכון בהוצאות ולהגדלת הכנסות. אחזקה של צי רכבים עבור חברה כוללת השקעת עלויות גבוהות במיוחד על דלק, תיקונים וטיפולים, אגרות ורישיונות.

על מנת להקטין את ההוצאה על אחזקת הרכבים, מומלץ לעשות שימוש בהתקני תדלוק המייעלים את תצרוכת הדלק ובכך מפחיתים עלויות. חברת ESG מתמחה במתן פתרונות יצירתיים, איכותיים ויעילים שנועדו להפחית עלויות ולהגדיל הכנסות.

צוות המומחים שלנו הינו בעל ניסיון בשימוש בכלים מקצועיים ובהתאמת פתרונות לניהול עסקי יעיל ונכון.
אחד האמצעים להתייעלות בניהול העסק הינו הפחתת עלויות, כאשר אנו מציעים לכם, בעלי העסקים, התקני תדלוק חסכוניים המספקים נוחות שימוש, שקט נפשי וחוסכים בהוצאות האחזקה והשימוש ברכב. צוות אנשי המקצוע שלונו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שירות ומענה מקצועיים ביחס אישי ואדיב לצמיחה כלכלית, אישית ומקצועית.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה