כשמדברים על שיווק חשוב לבנות תכנית ממשית שתעזור לנו לבסס את צעדינו העתידיים, להבין ולבנות את מהלכי השיווק שלנו נדבך על נדבך, ולהשיג תוצאות ארוכות טווח.
מאמר מאת: אלכס בונר
בעל
עסק קטן הוא מופע של איש אחד – הוא גם המנהל, גם הפועל, גם איש הכספים, גם
איש השיווק, הוא גם איש התפעול והלוגיסטיקה, המפתח, הרעיונאי, האסטרטג,
והוא אפילו מנקה אחריו כשהוא מסיים לעבוד, וגם אוסף את הילדים ומכין
אוכל בין לבין.
בתור בעלי עסקים, שאמורים להשתלט על כל כך הרבה תחומים מקצועיים, אנחנו מייחלים לפעמים להדרכה שפשוט תגיד לנו מה אנחנו אמורים לעשות בכל תחום ותחום.
הרבה מאיתנו אפילו לא מתארים שבשביל לעשות שיווק נכון, אנחנו באמת צריכים להבין בשיווק.
במאמר
זה נשפוך אור על נושא השיווק, ונבין אותו מנקודת מבט גבוהה, שתאפשר לנו לא
רק לשלוף מהמותן, אלא לבנות תכנית ממשית שתעזור לנו לבסס את צעדינו
העתידיים, ולבנות את מהלכי השיווק שלנו נדבך על נדבך, ולהשיג תוצאות ארוכות
טווח.
טעות נפוצה של בעלי העסקים – שיווק "שווה" מכירות

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה