יום שבת, 18 בינואר 2020

מזון והסעדה


שוק העבודה היום דורש ממעסיקים לשלם בעבור הוצאות מזון והסעדה לעובדים, הן במסגרת יום העבודה או במסגרת כנסים ואירועים מטעם החברה.
מדובר בעלויות כספיות של אלפי שקלים מדי חודש, ולכן חשוב לייצר תהליך בקרה לצורך חיסכון. כיצד זה מתבצע? להלן הפרטים.

עלויות מזון והסעדה לבית עסק: עלויות של אלפי שקלים מדי חודש

מעסיקים אשר מעוניינים למשוך עובדים איכותיים ולשמר אותם לאורך זמן מחויבים לחשוב על פתרונות יצירתיים, כאשר אחד מהפתרונות הטובים ביותר הוא ללא ספק שירותי הסעדה בתוך בית העסק.
למעשה, מדובר בשירות אשר הוא בגדר חובה לעובדים אשר שוהים זמן רב במסגרת העבודה, ולכן ניתן לראות כיצד יותר ויותר עסקים וחברות מחליטים לבנות בתוך המשרדים חדרי אוכל מסובסדים לעובדים.
על מנת לתפעל את חדר האוכל או לאפשר לעובדים להזמין אוכל מבחוץ נדרשת השקעה כספית של אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים מדי חודש, תלוי במספר העובדים ובהיקף האספקה.

כיצד ניתן להוזיל את עלויות הקייטרינג והסעדה לעובדים?

חיסכון בקייטרינג וכן חיסכון בהסעדה עצמית מהווים את אחת המטרות החשובות ביותר בעבור כל עסק אשר משתמש בשירותי הסעדה וקייטרינג באופן קבוע.

על מנת לתפעל את העסק ולבחון את ההוצאות מומלץ ראשית כל לבצע השוואת מחירים בין הספקים השונים, וזאת בכדי לקבל בסופו של דבר הצעת מחיר אטרקטיבית אשר משקפת את מסגרת התקציב.
יתרה מכך, באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחום של פתרונות אפקטיביים לצורך בקרה וחיסכון ניתן לקבל מעטפת אשר כוללת בחינה מקצועית של הקבלות וחוזה ההתקשרות, לצורך בחינה האם אכן מדובר בעסקה משתלמת בעבור בית העסק, ובאילו תחומים ניתן להוזיל. ככל שהפעולה הזו תתבצע בהקדם האפשרי, כך תוכלו להתחיל בתהליך של בקרה ופיקוח אשר לא רק ישפר את העמדה שלכם כלפי ספקי שירות בתחום ההסעדה.

בעלי עסקים אשר קיבלו את השירות דרך חברות מקצועיות דיווחו על חיסכון של עשרות אחוזים, ולכן מדובר בנדבך משמעותי אשר יכול לסייע באופן ניכר לא רק לטובת ולרווחת העובדים אלא גם לשיפור התנאים בתהליך מו"מ לחתימת חוזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה