יום שלישי, 21 בינואר 2020


חיסכון באנרגיה ובוודאי כאשר מדובר בצריכת הדלק מהווה את אחד הנדבכים החשובים ביותר מהצלחתו של בית עסק. במאמר זה נסביר כיצד תוכלו לחסוך בעלויות הדלק, באופן קל ופשוט.

התייעלות בתצרוכת הדלק: נדבך משמעותי מהצלחתו של כל בית עסק

כידוע, בשנים האחרונות חלה עלייה של עשרות אחוזים במחירי הדלק. למעשה, מדובר באחת ההוצאות הכבדות ביותר בעבור כל בית עסק, ובוודאי כאשר העסק מחזיק ציי רכב. לעיתים, ההוצאות על הדלק יכולות להגיע לעשרות אלפי שקלים מדי חודש, ולכן בעלי עסקים נדרשים לחשוב על פתרונות אנרגיה יצירתיים אשר יאפשרו לא רק לחסוך אלא גם לנהל את העסק בצורה נבונה.

משום כך, התייעלות בתצרוכת הדלק צריכה להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לבצע פעולות שונות אשר נועדו להוביל לחיסכון, לעיתים בגובה של עשרות אחוזים. מהן הפעולות המרכזיות לצורך התייעלות בתצרוכת הדלק? להלן הפרטים.

כיצד ניתן לחסוך בתצרוכת הדלק?
אחת הפעולות האפקטיביות ביותר לצורך התייעלות בתצרוכת הדלק הינה התקנה של התקני תדלוק. התקן תדלוק הוא למעשה התקן אוניברסאלי אשר מאפשר לנהג לתדלק בכל תחנות הדלק, מבלי להיות כפופים לתחנת דלק אחת ספציפית. מדובר בבשורה של ממש בעבור בעלי עסקים, וזאת בשל האפשרות לחתימה על הסכם תדלוק עם חברת דלק, לאחר ביצוע השוואת מחירים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית בעבור תדלוק ציי הרכב של החברה.

חברה מקצועית ומובילה בתחומה תדע לספק לכם את המענה הנדרש מבחינת ההסכם – החל מהצעת המחיר הטובה ביותר ועד אפשרות לפיקוח ובקרה על תצרוכת הדלק, בהתאם לדו"ח מקיף אותו ניתן לקבל בסוף כל חודש. מאז נכנסו לשימוש התקני תדלוק, ניתן לראות כיצד חלה ירידה של עשרות אחוזים מבחינת עלויות הדלק. דרך נוספת לצורך התייעלות היא באמצעות מסלול של ליסינג אשר מאפשר לבצע השכרה של רכבים לתקופה קצרה, ובכך לחסוך כסף בעבור אחזקה.

מגוון פתרונות לצורך חסכון
כאמור, על מנת לחסוך ולנהל את העסק באופן מיטבי, חשוב ליצור קשר עם חברה מובילה ובעלת מוניטין, לצורך מתן פתרונות אשר נועדו להוביל את העסק להצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה